Ska vi kalla honom Ms Martin nu när han är homosexuell eller?

Läste idag att Ricky Martin är bög. Viste inte alla redan det?
Och vad spelar det för roll? Varför måste det vara en sån stor nyhet. Ska han byta namn nu när alla vet att han är bög? Ska vi sluta lyssna på hans musik? (Jag kan iofs bara en) Måste fansen sluta tycka om honom?Än en gång, vad spelar det för roll?

Det är väl upp till var och en vem dom vill tycka om, vare sig det är en kvinna eller man. För mig får dom tycka om vem dom vill så länge dom accepterar att jag tycker om det manliga könet, dvs Mogge. Känner en del homosexuella och bisexuella också och infe fan gör jag någon skillnad på dem och mina övriga vänner.

Nej, för mig är Ricky Martin en person, en puertoricansk 39åring som kan skak rumpa. Ingen specifik bög i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0