Uppskattar det jag har...

Årsdagen närmar sig med stormsteg och jag känner hur jag blir mer och mer nedstämd.
Men iår är jag lycklig och försöker tänka på det jag har istället för det jag saknar.

Jag har en underbar sambo som alltid finns där i vått och torrt. Han finns där för både mig och Mojjo.
En helt underbar sambo, fästman, blivande man, plastpappa och pappa.
Jag har även den bästa dotter man kan ha. Trots att jag sliter mitt hår och är nära att drivas till vansinne så älskar jag henne mer än allt annat på jorden.

Dessa 2 människor är de viktigaste i mitt liv och för dem skulle jag kunna göra vad som helst.
Jag uppskattar det jag har.... men jag önskar att min far kunde se hur bra jag har det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som säger att han inte ser det då. kanske????

2010-05-19 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0