♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag är en helt vanlig tjej uppväxt på båda sidan av gränsen mellan Jämtland och Medelpad.
Har flyttat en massa i mitt liv. Har bott i Sollefteå, Östersund, Göteborg på Malta mfl, men just nu är jag bosatt strax utanför Sundsvall.

Där lever och bor jag tillsammans med min underbara dotter Mojjo och min sambo Mogge. Man kan kalla oss varannan-vecka-familj då Mogges barn är hos oss halva tiden och hon sin mor andra halvan.
Vi väntar även en gemensam son i början av året så just nu går jag mest runt och njuter av graviditeten.

Jag försöker arbeta precis som vanligt men känner att graviditeten tar ut sin rätt så vi får se hur länge jag orkar. Mitt arbete är ganska tråkigt men det är ett jobb och jag trivs i det stora hela trots att det kan driva mig till vansinne ibland.

Jag tänker avsluta med att nämna våra sista 3 familjemedlemar. Ymot, Spike och Dino.
Ymot är vår rottweiler som väger 62 kg och han är en riktig kelgris. Vår STORA bebis.
Vår lilla bebis är Spike som inte kan vara ifrån sin familj med är 2 sekunder. Han ska alltid ha kroppskontakt med någon av oss. Detta är även den berömda katten som apporerar.
Dino är Spikes mamma och henne skaffade vi tillsammans ganska snart efter att vi flyttat ihop. Hon är vår fina lilla tjej. Spike och Dino är helt vanliga bondkatter med en liten släng av damp.

Det fick vara allt om mig för denna gång. Hoppas det gav något.... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0