Äntligen lugn och ro.

Det blev ingen vilodag idag. Full rulle hela dagen men nu har barnen krypit i säng efter en massa tjafs pga trötthet och jag och Mogge har krypit ner i soffan och myser för oss själva.
Vi ser just nu på tv men ska snart slå på kvällens film, Nya Robin Hood.

Ikväll kom även Julia upp och va småsur för att Tindra snarkade. Detta är nog höjden av ironi eftersom det är Julia som hållit hela familjen vaken med sitt snarkande tidigare. Men nu har hon fått nässpray och nu snarkar hon mindre och mindre för varje dag.

Spike leker lite apport med sin älskade grillhandske, viket jag nog aldrig sett en katt göra. Apport har jag sett, men med en grillhandske??? Samtidigt ska han hinna gosa med både husse och matte.

En go kväll.

MIN FINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0