BM första riktiga besöket

Idag ska jag till BM och kolla hur Lillefot mår. Mojjo följer med som vanligt.
Kan inte Mogge följa med så står Mojjo stadigt vid min sida och håller handen. Hon tycker lite synd om mammsen när det ska tas blodprov.

Det ska bli roligt att se hur det går där inne. Jag känner ju sparkarna och vi kan ju lyssna på hjärtljuden med vår doppler men det är ändå lite annorlunda att få veta mått mm hos BM.

Efter det besöket skall vi åka till Maxi och handla lite mat. Skulle egentligen inhandlat farmors present också men tiden är knapp innan jobbet så vi tar det på fredag. Då kan även Mogge följa med.

Fy vad jag saknar Mogge när vi jobbar såhär.
Men imorgon slutar jag några timmar tidigare än vad jag egentligen skulle gjort pga passbyte så imorgonkväll blir det mys tills Mogge somnar. Och det är väl vid 20 pga hans konstiga arbetsdagar.
Igår kväll när jag kom hem låg han vaken, synd om honom, bra för mig :) Jag fick kramas och pussas en stund innan han somnade.
Dock så är jag orolig när jag vet att han är ute efter vägarna efter att inte sovit mer än några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0