Fjällvandringen

Postat av: bgn
Alla milijoner mygg på fjället

Postat av: Hannah
Ymot kan ju få en dragkärra och hjälpa till han med :)

Detta är faktiskt 2 saker som jag tänkt på. Myggen och Lillefot kommer nog ha lite meningsskiljaktigheter under vår vandring och det finns inte något myggmedel till så små barn. Men jag har tänkt lösa det med heltäckande kläder och myggnät. Man får ju lösa det på bästa sätt.

Och vad gäller Ymisen så tror jag att han ska få egen väska han med. Kan va bra att packa småsaker på honom, han har ju sin egen vikt att bära så det får man kanske tänka på, men lite grejor ska han nog få bära han med.

Jag längtar redan tills vår lilla vandring.
Det blir nog 3 dagar i jämtlandsfjällen, det blir lagom för barnen, inte för länge och inte för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0