Höst och fönsterputsning.

Idag slog jag på stort och putsade fönsterna, jag tycker att de hör hösten till.
Nu kan jag se de vackra löven utan att se massa små kladdiga händer, pussmunnar, hundnosar mm på rutan.

Underbara Mogge bakar bullar idag. Han fick nått tokryck när vi var på affären och ville baka och är det bullar på receptet så får han stå för bakningen. Tyvärr har mina bullar en tendens att bli jättestor och inte alls lika goda och saftiga dom hans trots att vi använder samma recept.
Vi handlade även massor med frukt och i vår fruktskål syns de verkligen vilken som är vår favorit just nu.

Ymisen mådde bättre i morse men nu på eftermiddagen ser det lika illa ut som tidigare så nu liger han mest och vilar igen. Undra hur länge detta ska hålla i sig. Är livrädd att det är något allvarligare än bara en infektion.

Måste även visa min mor och "fars" nya bebisar. Inte nog med höns och bin, nu har dom skaffat 2 enormt söta kattungar också. Längtar tills vi kan hälsa på.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0