Kalas hos farmor i helgen.

Ser fram emot denna veckas lördag. Då åker vi upp och grattar min underbara farmor som fyller 90 år.
Jag bodde med min farmor och pappa minst varannan helg när mina föäldrar skilde sig och det är jag glad för idag.
Jag har fått massor av tid med henne men jag önskar att jag tagit till vara på den mer, men det tänker man inte på när man är 11-12 år.

I morgon tänkte jag åka och inhandla present till damen. Jag tycker det det där med presenter är enormt jobbigt och helst nu när man har det knapert med ekonomin. Vi måste ju betala barnvagnen och en massa annat de närmaste månaderna.
Men jag tror att jag kommit på en riktig bra blandning till hennes present. Ska en sväng på systemet och en sväng på Birsta City sedan tror jag den är fulländad och detta för ett rimligt pris på 200-300 kronor.

Nu ska jag ta min medicin säger Mojjo och stoppar en sked i munnen på mig. Undra vad det är för gott hon har på skeden denna gång, sist va det honung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0