Oroliga barn

Idag insåg jag varför Mojjo inte har ro att sova på kvällarna, speciellt när busungarna är här.
Kom in i sovrummet ikväll, arg som ett bi för att Mojjo krånglar. Men när jag klev in i rummet så hör jag ju orsaken till varför hon inte kan sova, Julia. Dock så sover andra busungen men hon somnar alltid först så hon slipper ligga och lyssna på snarkningarna.

Julia snarkar så det skakar i sovrummet, Tv:n står på, volym = HÖGT! men ändå hörs det inte pga att den blir överröstad av denna lilla tös.
Ikväll insåg vi att vi måste göra något åt detta så nu ska busungarna få flytta in i lilla rummet, Mojjo får behålla sitt rum.
Jag och Mogge skall bygga om lite i vardagsrummet, snickra och måla lite så vi får ett eget krypin där inne.

Kan det kanske lösa våra kvällsbekymmet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0