Duktig hund?

Jag har egentligen världens bästa hund. Han kan de flesta kommandon och är även tränad en del i skydd. Han får mig att känna mig trygg på kvällarna när vi är ute i mörkret och han är världens goaste och snällaste.

Men han har en hemsk åkomma, han kan inte låta bli mina godsaker. Lämnar jag en bulle, en kaka eller något annat mänskligt godis framme äter han upp det så snart jag vänder på huvudet. HAN ÄTER JU INTE ENS UPP SIN EGEN MAT!
Hur kan någon kalla en sådan hund för mördarhund eller kamphund. Det enda som skulle få min gosse att va det minsta farligt är om man skulle ha en godsak med sig. Så från och med nu hoppas jag att alla busar ute på kvällen har en bulle i fickan.

Min machokille är en bullälskade mes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0