Årsdag

Mogge kom ihåg, de gjorde inte jag.

Jag skämdes en del när Mogge kom hem från jobbet idag med blommor. Vi räknar ju detta datum som årsdag, trots att vi då hade träffats i någon vecka. Men de var liksom idag allt hände, då vi bestämde att vi var VI.
Jag minns att Mogge jobbade den natten och hur hans telefon ringde när vi låg i soffan och kramades och såg på TV. Han var tvungen att åka, klockan var nog runt 2-tiden om jag inte minns fel.
Han glömde din blåa tröja hos mig den dagen och den tröjan har liksom fått en speciell innebörd i mitt liv efter de.

Och se hur livet tog fart. Idag sitter vi här, sambos, gemensamt barn och planerar bröllop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0