Fredag

Ja, då va det fredag då.
Känns inte som någon idé att jubla över fredag eller helg då jag är hemma varje dag samt att Mogge jobbar. Men vi får iallafall eftermiddagarna tillsammans.

Igår var vi till BVC och vägde och mätte Lillefot. Han verkar må bra och "bulan" han har på huvudet har börjat lägga sig nu. Skönt då den oroade mig enormt mycket i början.

Efter BVC besöket åkte vi ut till Timrå för att hämta soffan vi köpt av våra vänner. En liten soffa som ska stå på Mojjos rum så alla barnen kan sitta och se på TV. Det är även en bäddsoffa och såna gillar vi ju.

Dagen fortsatte med en tur till familjerätten för att skriva på papper att Mogge är pappa till Lillefot. Helt nytt för mig då jag och Mojjos pappa var gifta när hon kom till världen. Det var ett rätt skoj möte då Mojjo charmade hela avdelningen med sina kommentarer och komplimanger. Gounge!

Om inte det vore nog för gårdagen åkte jag och Lillefot på möte med jobbet. Underbart att träffa alla sina kollegor igen. Även chefen och "chefen". Tydligen lite förändringar som väntar men jag tror att det kan bli kanonbra denna gång. För en gångs skull ser jag fram emot förändringarna på jobbet :)
Pratade en massa strunt med alla och fikade god macka och alldeles för mycket kaffe.
Efter det åkte vi hem och myste med familjen innan både jag och Lillefot somnade och Mogge fick ligga vaken själv och se på TV.

Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda men nu vaknar Lillefot så jag får avsluta detta,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0