Sjukling

Lillefot har tydligen åkt på ännu en förkylning, dock inte lika tuff som sist men han snorar och hostar massor.
Det är synd om liten nu. Men trots detta håller han humöret uppe bra tycker jag. När han vaknar av hostan så ler han ändå åt mig när jag smeker honom på huvudet för att lugna honom.
Lägg även märke till hans pyjamas för natten, han somnade med kläderna på, helt urmattad när vi kom hem från Jenny så jag tog bara av byxorna så fick han sova vidare. Vi sket helt enkelt i pyjamas inatt :)

 

För en stund sedan kom även Mojjo krypandes så hon fick ta Mogges plats. Mogge har ändå åkt och jobbat. Om inte de vore nog bestämde sig katten för att hon också skulle sova med oss. Var ska jag få plats då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0