Avreagera mig lite

Jag får ofta frågan om jag aldrig går på krogen eller dricker sprit. Nu tänkte jag skriva av mig lite här på bloggen så kanske jag får ur mig irritationen över detta ämne.

Jag går sällan på krogen men det är pga att jag inte riktigt gillat miljön nattetid, men jag dricker i goda vänners sällskap i hemmamiljö. Nu är det så att de senaste 11 månaderna har jag varit gravid och då dricker jag inte en droppe men annars tar jag gärna en cider, en öl eller ett glas vin.

Sena sommarkvällar på balkongen, ute på baksidan eller på altanen hos mina föräldrar eller svärföräldrarna, då kan det vara gott med något kallt med alkohol. Jag kan även ta en öl till maten på någon uteservering.
Men jag är och har aldrig varit någon festarmänniska.

Jag föredrar att vara hemma med barnen och gubben än med fulla människor på krogarna i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0