PKU-test och hemmamys.

Idag har vi varit och gjort PKU-testet. Det gick väl sådär tycker jag. Sköterskan stack fel så Lillefot tyckte inte att de va så roligt. Under tiden vi var på sjukhuset för testet var Mojjo på dagis och berättade att hon fått en lillebror under helgen. Så när vi hämtade henne så fick han följa med in och visas upp.

Efter denna lilla tur valde vi att bara vara hemma. Jag och Lillefot är fortfarande lite trötta efter vårt kraftarbete i lördags och som många vet har jag svårt att sitta still så idag bestämde vi oss för soffdag.
Det resulterar dock ändå i att jag har enormt ont i vänster jumske som troligtvis fick rätt mycket stryk i lördags. Inge skönt alls!!

Nu sitter vi alla uppkrupen i soffan, Mogge spelar lite Battlefield, Mojjo sitter och myser med en trött brorsa och jag läser aftonbladet på nätet. Snart kanske de är något bra på TV att roa sig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0