Så kan de gå när inte haspen är på.

Idag skämde min lilla tös livet ur mig.
Hon och Tindra var ute och lekte själva på gården hos familjen Bärgare. Min lilla tös skulle vara snäll att skotta åt busvalpen som sitter i en kätting mitt på gården men tyvärr var busvalpen så busig att hon välte Mojjo och lyckades sno kättingen 2 ggr runt halsen på Mojjo.
Hörde hur Mamma Bärgare skrek i köket och trodde bara Mojjo ramlat när hon busat med hunden men när jag kom ut såg jag att kättingen var runt halsen. Som tur är fick jag lös henne snabbt så det gick bra.

Learning by doing heter det ju men så här illa behöver det ju inte gå.
Men nu har barnen lovat att inte vara hos hunden när hon är kopplad vilket jag tycker är bra.

Dåliga bilder med mobilkameran men man ser skymten av det röda streck hon har runt hela halsen samt ett skrapsår hon fick på ena sidan. Mammas älskade hjärta!!

 

Tack än en gång Mamma Bärgare för att du va snabb att ropa på mig så det inte gick värre än vad det gjorde.
Och förlåt till lilla vapen som troligtvis blev licrädd när jag kom dundrandes ut genom dörren, de va ju inte hennes fel :(


Kommentarer
Postat av: EFA

Usch va otäckt!!!!



Kramar till Mojjo

2011-01-01 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0