Bloggar som vanligt en stund till

Jag kommer fortsätta blogga medan jag funderar på hur jag ska göra. Blev väldigt glad av GS kommentar då jag vet att denna människa följt min blogg länge. Kul att du är kvar :)

Idag står simskolan först på agendan. Idag ska även Mogge (semesterfiraren) följa med och titta på barnen. De ska bli så skönt att spendera massa tid tillsammans under dessa semesterveckor innan vi börjar jobba båda 2. Då blir de inte mycket tid tillsammans på den första tiden. Jag jobbar när han är hemma och tvärt om. Jag kommer jobba 50% i höst.

Men innan dess ska vi på semester, vi ska mysa hemma, åka på utflyter, bada  och bara njuta av familjelivet.
MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0