Idag har det varit en underbar dag

Idag har min "dotter" tagit studenten. Min lilla Alex är stor nu.
Hon var så vacker när hon kom springandes, skuttandes emot oss efter hon kommit ut på trappan. Klänningen hon valde som studentklänning satt perfekt och mössan satt som en smäck.
Massor av familj och vänner stod och väntade på henne. Tror hon blev lite överaskad över hur många vi egentligen var.

Efter lite studentfirande i stan åkte vi till deras sommarstuga ute vid havet och åt smörgåstårta, drack kaffe, firade och myste i solen. Alex öppnade paket och fick massor av presentkort så hon kan shoppa lite.
Måste säga att hon har en enormt go och trevlig familj. Man känner sig som hemma direkt. Har haft en väldigt rolig dag. Det hoppas jag att även Alex haft.

Lite tårar kom då hon kom till stugan efter att dom åkt flak på stan. Jag viste att det skulle komma, frågan var bara när. Det var någon som saknades idag. Vår älskade Anders satt inte där ibland oss men jag misstänker att han hade ett finger med i spelet idag ändå. Kanske var det han som fixade det fina vädret?!
Tror han fanns i allas tankar idag, kanske lite extra i vissas.

Jag är så stolt över dig Alexandra!! Du har verkligen gjort ett monsterjobb med skola mm under dessa år.
Jag älskar dig!!

GRATTIS TILL STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 04:03:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0