Tappat sugen lite..

Blogglusten försvann lite när jag skrev att jag funderade på att låsa den. De känns inte så kul att skriva då.
Jag vill inte dölja mitt liv bara för att någon stackare någonstans sitter och stör sig på det.

Jag älskar mitt liv och mina barn, min karl, hans barn.. ja allt. Livet leker ju.


Igår firade vi iallafall midsommar hos Mogges föräldrar tillsammans med hans syskon med respektive familjer. Massor med barn med andra ord. Gos med både Spöket och Lille-K. MYSIGT!
Mojjo och Lillefot verkade båda vara rätt nöjda med dagen som gått. Lillefot blev bortskämd med massor av gos både av farfar och svägerska och Mojjo fick äta massor av glass, rida häst och busa massor. Somnade gott när vi kom hem.

Dansade runt midsommarstången gjorde vi på Galtström där vi även åt lunch på restaurangen och ungarna lekte i den "gamla" lekparken. Tyvärr missade vi ångloket denna gång, men de kommer fler turer dit ut.

Idag åkt vi till Mogges föräldrar igen och åt rester från gårdagen, tittade på Småstadsliv och vilade lite i soffan. Lillefot sov hos sin far så jag fick kramas lite extra med Mojjo idag. De gillar jag :) Blir lite för lite av mamma-Mojjo gos enligt mig. Hon är inte lika knäig och gossjuk nu. "Stora damen".

Hästridning

Dans runt stången

En aningen nyvaken och butter Lillefot

2 av dagens tårtor



Kommentarer
Postat av: GS

Ser ut som ni har haft en riktigt trevlig och rolig midsommar.



Blogga på och skit i vad denna person tycker är mitt råd till dej. Det finns läsare som gillar ditt liv också.



//G

2011-06-25 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0