BVCbesök och jämtlandsvisit.

I morse var vi på BVC med Lillefot och han har växt till 58 cm nu. Kanske inte så imponerande, ganska normalt skulle jag tro. Men hans vikt hade skjutit i höjden, vår lilla kille väger 5,7 nu :) Tjockis!


Detta firade vi med att styra bilen mot jämtland med ett stopp i Liden hos min farmor.
Vi fikade lite hos farmor och hon fick ca 4 liter mjölk, riktig komjölk och sedan åkt vi till mor.


Äntligen fick jag se mamma efter hennes operation. De va underbart att se henne på benen även om hon inte var så pigg. Myste hemma hos dom i några timmar, mormor gosade det hon orkade med barnen och en stund efter middagen åkte vi hemåt igen.


Nu är vi hemma, Mojjo, jag och Lillefot har badat en stund så nu ska barnen kastas i säng och jag tror även jag och Mogge ska krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0