En dag på nöjeshallen

Idag har vi spenderat några timmar på Nöjeshallen där vi firat min älskade sambo som fyller 30 år imorgon.
Detta var hans systers påhitt vilket var en kanonide tycker jag. Mogge hade verkligen jätteskoj.


Med och lekte var, självklart Mogge, Syster Bärgare och hennes man, Bror Bärgare och hans fru samt jag och Lillefot. Pga Lillefot samt min underbara smärta i ryggen hoppade jag över leken idag men hade väldigt skoj med att titta på när de andra lekte och kämpade så svetten rann.


Vann gjorde självklart födelsedagsbarnet. Var det pga skicklighet eller lät resten av gänget honom vinna?


Efter en dag full med lek åkte vi till Mamma och Pappa B för lite mat och tårta.
Dom har även tagit hand om alla barnen och har tydligen både haft skoj och varit snälla :)
Tack snälla Mamma och Pappa B för att ni tog hand om dem, lite extra för att ni även tog hand om Mojjo, även för maten ni bjöd. Med andra ord verkar alla haft en bra dag.


Imorgon blir det tårtkalas hos oss, välkommen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0