Försäkringskassan

Idag ringde jag försäkringskassan för att kolla hur det går med min föräldrapenning. Som vanligt har jag inte fått någon form av information om vad dom vill ha för uppgifter av mig så jag är glad att jag ringde för de va ju en jädra massa dom ville ha.

Men självklart fungerar inte min e-legitimation så jag kan ju inte fixa det på direkten utan måste vänta på att blanketter ska skickas ut och skrivas på för att sedan skickas in igen. Suck, kommer aldrig få några pengar.

Men mitt i mitt ältande och mitt svärande dyker EFA upp med semlor och ett stort hjärta. Han satte sig ner, gick igenom min dator för att se vad som var fel, installerade om hela windows och åtgärdade felen så nu kommer jag in och kan skriva ner allt direkt på forsakringskassan.se.
TACK SNÄLLA EFA!! Du anar inte hur glad detta gjorde mig. Du förtjänar en blöt puss på kinden!!

Nu är jag glad igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0