Så mycket fint

De senaste dagarna har jag suttit och kikat på kläder till tjejerna. Alla 3 behöver lite vår och sommarkläder och jag är inte sen med att sätta mig och bläddra web-shopparna eftersom. Ellos har massor med fint.

Tyvärr så har mitt photoshop än en gång slutat fungera då jag formaterat C: igen. ATTANS!! Varför tänker jag inte på att lägga de på D:. Detta betyder att jag inte kan visa allt fint jag kikat på. Men de blir nog en mindre beställning barnkläder snart.

Julia går det troligtvis ingen nöd på då det står en påse här i ett hörn med fina sommarkläder som hon fått av min kära kusins fru. Massor med klänningar som är "julia". De ska bli så skoj att visa henne dom när hon kommer hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0