GRRRR!

Idag är ingen bra dag. Mojjo är rätt snäll idag men då är jag på dåligt humör istället.
Börjar kanske ta ut sin rätt att sitta hemma hela dagarna. Dagens höjdpunkter, bortsett från barnen i sig, är när vi kan gå till lekparken eller om grannen dyker upp. (Eller vi ner)
Önska jag kunde roa Mojjo mer än vad jag gör.

Pengarna är också en anledning till att vi inte kan göra allt vi vill just nu, denna månad har varit en riktig skitmånad ekonomiskt. Men hädanefter ska jag försöka göra något med mina barn minst 1 gång i veckan då vi är hemma. Ta bussen in till stan och gå på norra eller liknande. Då kanske jag och Mojjo slipper gå varandra på nerverna.

Förstår att min lilla gumma är uttråkad då hon inte kan vara på dagis så mycket som förr. Samt att alla här hemma på gården är på dagis och skola. Men nu pratade grannen om att hennes tös skulle gå ner på 15 timmars, vara hemma över sommaren, och det blir perfekt för Mojjo. Hon älskar verkligen granntösen.

Nu ska jag hitta mer "mammavänner" så jag har något att göra, blir ju hemma en stund till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0