Mamma VS Dotter

Idag har vi varit hos Mamma och Pappa Bärgare och ätit mat. Mamma Bärgare fixade till hjortsteken jag fick i julklapp av Securitas. Det blev riktigt riktigt gott!!

Jag och Mojjo har även varit ute och kämpat med cykeln men jag insåg att vi var för lik varandra. Vi blir bara ovänner. Jag är nog inte så pedagogisk alla gånger. Men efter att Mogge bytt ut stålpinnen jag höll i mot ett träskaft så tyckte även Mojjo att de var lättare att cykla så nu är båda nöjda.
Dock kalla så nu håller vi oss inne.

När vi kom hem var jag inte riktigt nöjd med utevistelse så jag tog med Ymisen ut och lekte en stund. Lite bus och träning innan vi gick in och nu myser vi i soffan i väntan på Världens bästa hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0