Till Anonym

Anonym om Inget ont som inte har något gott med sig.:

Men va f-n... sitter ju å stortjuter...! På jobbet dessutom... har följt din blogg i flera år och kommer i håg er tid tillsammans och den dagen han gick bort...eftersom jag inte känner (kände) honom så "glömmer" man ju att sånt har hänt.. Men nu kom det upp igen och jag tjuter som ett barn... Vackert!




Va kul att någon faktiskt följer min blogg under en längre tid.
Ja, Anders var en väldigt fin människa. Han har gett mig och Mojjo väldigt mycket bra i vårt liv.
Utan honom hade vi inte varit dom vi är idag. Utan honom hade jag nog aldrig träffat Mogge, fått Lillefot och varit så tillfreds med livet som jag är. :)
Tänk vad en människa kan göra en annan människa bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0