En kväll på biteline gjorde håret kortare.

Jag, Sara och Moa har varit på biteline och ätit ikväll, de va riktigt mysigt.
Moa och Sara busade så det slutade med att halva personalen stod och skrattade åt Moa.
Efter detta åkte vi hem till Sara och moa myste och snarkade i Saras säng medans jag fick min efterlängtade klippning. Nu är jag sååååå nöjd. Ny färg och ny frisyr. Länge sen jag var så nöjd.
Ska ta ett kort någon dag och lägga in här på bloggen. Lite mer uppklippt innefrisyr nu än tidigare.
Tack snälla gumman!

På Fredag kanske Annelie från stockholm kommer upp. Då får man leka innemänniska igen. Vet egentligen inte vad vi ser hos varandra men jag älskar denna kvinna. Annelie är en helt underbar tjej från stockholm, vi jobbade tillsammans i GBG tidigare.
För att förklara henne snabbt. Innetjej, blond, kaxig, alltid i centrum, grymt underbart vacker och många killars vildaste fantasi. Hon kommer nog iallafall upp på Fredag. Hon skall träffa Tobias, en kille här i från stan.
Men hon ska först leka med mig. Vi får se om vi kanske kan gå ut och ta en sväng i nattlivet.
Beror lite på barnvakt åt Moa.

Tills dess borde mina nya kläder ha kommit.
Nästa vecka ska jag även titta på en ny lägenhet, nu blir det närmare stan.
Det rullar på lite nu, det känns som allt ramlar på plats mer och mer.
Sååå glad idag!!!
image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0