En ung lördagkväll.

Jag vill bara sova.. men det vill inte Moa.
Jag är riktigt sjuk nu, spenderade dagen på kalas lite halvkrasslig.
Åkte därifrån kl 16 och skulle promt hem och lägga mig tills jag fick en inbjudan på telefonen.
Det blev mys i soffan, slappandes med en kaffekopp och julfilm på tv.
De lilla jag fick sitta still mellan alla ryck efter Moa va helt underbar även fast vi va sjuka båda två.
Ymot fick vara ute och jaga lite pinne och Moa fick leka lite med katten.

Fick en kommentar från K igen, börjar gilla denna K.
Jag ska ta det lugnt. tänker inte stressa in i något. Är väldigt restruktiv men jag tänker inte släppa det bara för att jag blir rädd. Jag mår bra och får se vad som händer.

Nu ska jag söva lilla gumman. Vällingtime!



image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0