Mot Östersund! (Låter som han i Robbin Hood)

Hoppas ni förstår vem jag menar.
Fader.. ja, vad han nu heter, när han ropar Mot Sherwoodskogen!

Är bara inne på kontoret nu och skriver ut lite viktiga papper. Mitt bokningsnummer till tågresan i morgon samt telefonnumret till skatteverket så även jag får deklarera iår.
Någon som vet hur man går till väga för att skatta på huset? Jag är riktigt duktig på att deklarera men iår får jag lära mig något nytt. Fastighetsskatt.. mmmm.

Är onormalt pigg för att ha varit vaken nästan hela natten.
Ja, Olisen, jag vet att du gnäller på min energi, men bättre att jag ör glad och har en massa energi än instängd, tråkig, seg och sur. Har inte vett att vara sådan.

Jag måste verkligen byta design, gud va denna är tråkig och tam.

Kommentarer
Postat av: Mela

Broder Tuck om ja inte minss fel... =)

2008-04-21 @ 11:51:54
URL: http://skadeskjutenskata.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0