Gooodmorgon Gooodmorgon Goooooodmorgon..

Vaknade med ett stort leende på läpparna idag. Njuter av varenda ögonblick.
Låg kvar i sängen och drog mig tillsammans med Mojjo som kom smygandes från sin säng.
Kröp som vanligt ner i badet och tvättade håret med Mojjos schampoo Alien Apple. Orkade inte sträcka mig efter mitt eget. Men nu luktar både jag och Mojjo äpple.
Rullade mot dagis och där blev jag kvar en stund extra. Hamnade på golvet med en busig Mojjo och pratade länge med en av mina favoritfröknar. Blev snack om torr hud och att jag tvättar håret alldeled för ofta... varje dag.

Sedan rullade jag försiktigt vidare mot närmaste JET-tapp. Bränslelampan började lysa redan igår när Tias använde bilen.
Fram med kortet och tanka..
Satte mig i bilen och väntade, skulle ju tanka fullt inför Tallin-resan imorgon.
Tanka, Tanka, Tanka...
Vänder på huvudet och tittar på räkneverket.. 60 liter, 61 liter, 62 liter.... min bil rymmer inte så mycket bränsle.
Kastar mig ur bilen i tron om att det sprutar bränsle efter hela sidan på bilen..
NÄ, inget bränsle utanför...
Drar ut munstycken på slangen och de kommer inget bränsle ut den slangen längre..
men räkneverket tickar på ändå.. GRRR! Ficik släppa på handtaget ett par gånger innan jag fick det att sluta räkna på..
Slutade på ca 65 liter. Skumt! Fick inte heller ut nått kvitto. Försöker JET blåsa mig?
Ringde JET när jag kom på kontoret och den snälla damen på andra sidan skulle hjälpa mig så gott det gick.

Ringde Tias och gnällde av mig, han bara skrattar åt mig.
Tror han njuter lite när han märker att jag irriterar mig på småsaker. *ler*
Jag är också mänsklig. Ska skutta en sväng på stan på lunchen och se om jag hittar nån snygg huvtröja åt honom.
Vet att han vill ha en ny efter att vi förstörde den andra.. eller vi och vi.. det va han som gjorde de.
Vi var på dagisen som ligger bredvid honom och han skulle busa med barnen och krypa in i en av kuberna som står i lekparken, kuben var dock nymålad med gul färg så hela hans favorittröja blev full med färg. ATTANS!
Men nu är det iallafall dags att hitta en ny åt honom.

Nu ska jag jobba vidare, Timrå.. here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0