I sängen..

.. påklädd och klar sedan 30 minuter tillbaka. Men med en otrolig huvudvärk och lite ångest inför att åka på jobbet.
Jag har verkligen saknat jobbet under semestern men det har varit så otroligt underbart att umgås med Mojjo hela dagarna.
Jag skall snart väcka den lilla busungen och skjutsa henne till dagis. Sedan blir det en sväng söderut innan jag skall in på jobbet för offertskrivande. Lite panik eftersom den skall ut i morgon. Så är det när man slappar på semestern.

Måste även komma ihåg att åka och handla idag.
*kattsand
*toapapper
*fil
*mjölk
*ost
*bröd

Får se hur mycket jag kommit ihåg när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: G

Det är som jag säger, jobbet förstör fritiden

2008-08-11 @ 08:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0