Frågor..

Hittade dessa hos en av mina favoritbloggare, IZZA och "lånar" frågorna.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte en svindyr klänning och feströkte.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften. Skulle nog aldrig kunna hålla dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min bror och hans tjej, Dannes syster.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Närhet och kärlek.
5. Vad var din största framgång 2008? Jobberbjudandet från SOSAB som jag tackade nej till. Dock drömjobbet.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och saker till Mojjo.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på mig själv och min hälsa nu när jag fått veta att jag är sjuk.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat så mycket som jag gjort, kvällar, helger mm.
9. Hur tillbringar du nyår? Med nära och kära äter och dricker jag gott. Mojjo ska också va med.
10. Vem saknade du? Som vanligt min far, iår mer än någonsin pga diverse saker.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Ja, att jag accepterade sommarens alla händelser.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Andra, va länge sedan jag mådde så bra som nu.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? En ny start på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0