I´m awake!

Fan va ni ringer mig på morgonen!!
Vaknade vid 5 samtalet.. endast för att jag älskar ringsignalen som den människan har..
3 olika människor har jagat mig sedan klockan 7. JAG HAR SEMESTER!!!!

Nu sitter jag här vid köksbordet, i mitt kliniskt rena kök, och dricker en stor kopp kaffe, äter ostfralla, skriver blogg och läser ST i pappersformat. Kaffet är gott! Ett bra tips från pappa PUCKO fixade mitt kaffebehov.
Idag blir det nog bad med Mojjo och Alex, vi funderar på att åka på Dyket för det ligger närmast familjen PUCKOs bostad.
Ikväll är jag bjuden på middag med Blomman och Leif men jag tror ärligt jag avstår. Inte pga människorna för de är otroligt härliga utan för att jag är för lat för att släpa med Mojjo på middag.

Ja,ja.. sedan återstår att städa sovrummet ikväll, sedan är min lägehte tiptop igen.
SÅÅÅÅÅ underbart att komma in på toaletten och det luktar lavendel och är rent och snyggt, likaså köket!
Nu orkar jag inte blogga mer, kommer bilder under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0