Imponerad över mig själv..



Gjorde ett test på expressens hemsida. Vad kan jag om filmsex?
Behöver jag säga mer.. `
Ja... kanske.
MAMMA! Jag har fler intressen också.

Men jag har lärt mig en massa skoj idag.
  • I Alexandria i Minnesota får man inte ha sex med levande fiskar... (Döda är OK eller?)
  • Det är förbjudet att för par att ha sex i frysboxar som står i butiker i Newcastle i Wyoming. (Ok.. coola människor!)
  • Ingen man i Alexandria, Minnesota, får ha sex med sin fru om hans andedräkt luktar av vitlök, sardiner eller lök. Om hans fru kräver att han borstar tänderna innan sexakten är han lagligt tvingad att göra det. (Börjar gilla Alexandria)
  • I Tremonton, Utah, är det förbjudet för kvinnor och män att ha sex med varandra i ambulanser. (VA?! händer det ofta?)
  • Män i Ames, Iowa är förbjudna att ta mer än tre klunkar öl medan de ligger i sängen med sin fru efter samlag. Går de upp ur sängen däremot för de dricka hur mycket de vill. (Hur är det på krogtoaletterna då?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0