En massa frågor..

Vem ringde dig senast? Olisen när han skulle gå på lunch.
Vem ringde du senast? Mamma!
Vem kramade dig senast? Pappa PUCKO.
Vad har du för bh på dig just nu? En vit med spets.. (alex sitter bredvid och skrattar, visar sig att hon har en likadan på sig)
Vad har du för trosor på dej just nu? Vita, också med spets. (Alex har inte likadana)
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Grattis på födelsedagen! Hoppas du har det bra. Längesen nu. Sköt om dig och tösen! MVH Hans. (Jag fyllde år igår och Hans är min gamla vän från GBG. Har precis rensat inkorgen i telefonen)
Vad brukar folk få för intryck av dig? Glad.
Har du någon gång klätt dig horigt? Inte offentligt.
Har nån kallat dig slampa/bitch/hora? Jag är ju Annelies Bitch?!
Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? Annelie är ju min bitch!
Har du slått någon riktig hårt? Möjligtvis när jag tränade kampsport.
Använder du parfym? Ja, Puma. Luktar helt underbart!
Vilka slags killar faller du för? Idag den snälla, förr poppis-killen.
Vad kollar du på först hos en kille? Hans händer och ögonen.
Har du ljugit om din ålder? Ja, sagt att jag varit yngre. senast igår.
Vad är klockan nu? 13:05
Vilken färg har din mobil? Grå och svart!
Vad ska du göra nu? Ta bort handduken ur håret och åka ner på stan en sväng.
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Ja, man får kämpa lite för att jag skall öppna mig.
Känner du att du orkar en fråga till? Hur många som helst.
Vad tänker du när du vaknar? Vad står det i kalendern idag?
Kan du gå utan smink? OH JA! Men gör det sällan.



VEM.
Vem är i rummet med dig?
Alex, pappa PUCKO och Ymisen.
Vem fick du sms av senast? T3 i natt tror jag.
Vem pratade du senast i telefon med? Fredde ringde från Bollnäs där han var och arbetade.
Vems hus var du senast i? Familjen PUCKOS.
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Moa, säger det inte till någon annan.
Vem önskar du att du var med nu? Mojjan, saknar henne.

VAR.
Var är din telefon? Bredvid min dator, både den privata och arbetstelefonen.
Var är din mamma? Troligtvis hemma, när jag pratade med henne i morse var hon i Hammarstrand.
Var sover du? I sängen så klart.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? I tvätten hos familjen PUCKO för några dagar sedan.
Var åkte du senast bil? Till Mojjans dagis.
Var i ditt rum är du? Mitt i vardagsrummet.

VAD.
Vad åt du senast?
Choklad, skall snart äta soppa.
Vad drack du senast? Kaffe såklart.
Vad är det för färg på dina byxor? Jeans, så slitna blå.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min nätverkskabel. Kan inte koppla upp mot jobbet när jag kör trådlöst.
Vad har du på fötterna? Ett par gråa strumpor, inte mina dock.
Vad är din favoritfärg? Grön tror jag.
Vad är din favorithemsida? Alex säger direkt ALEX BLOGG! Men det är nog aftonbladet.se
Vad hör du just nu? Alex tjatter.. hon sitter bredvid mig och pratar för sig själv.

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
För Engla när hon hittades mördad.
När träffade du din pappa senast? Ett halvår innan han dog ungefär, 2001 vid jul tror jag.
När duschade du senast? För några timmar sedan stod jag på alla fyra på badrumsgolvet och duschade håret.

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
Ja annars är det väl bara en puss.
Sovit i någon annans säng? Ja, vid 28-års ålder borde man la ha gjort det.
Hånglat på en bio? Jag tror inte de... inte ens när jag var tonåring.
Hånglat i skogen? I skogen kan man göra mycket, dock så har jag nog skippat hånglandet.
Sovit naken? Nästan varje natt..
Kört över hastighetsgränsen? Det händer men faktiskt inte så ofta. Jag gillar när det går sakta.. *ler*
Målat om ditt rum? Nä men Alex rum! Annars har jag väl både målat och tapetserat om i olika hem.
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Det har alla människor haft. En otroligt jobbig känsla.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja MOA!
Sett någon dö? Ofta när jag jobbade inom äldrevården, även min pappa.
Varit på ett plan? JA! Klev av planet vid midnatt i natt.
Sovit till tre? Inte ens när jag jobbade natt.
Älskar eller saknar du någon just nu? Ja Mojjo och gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0