SHIO

image500

Jag blev tvärsugen på Carlsbergs gamla dricka SHIO.
Men jag tror inte den finns kvar i deras sortiment.
Hittar den inte på deras hemsidan iallafall.

Nu mår jag mycket bättre.
Har ätit 2 x 2 TIFFY och 2 Ipren idag så nu är de OK.
Jag har även orkat göra en tårta, eller Mojjan har,
med hjälp att garnera av mamma.
Dock så har hon lagt på all grädde och fyllning själv.
Hon har även valt hjärtarna uppepå.
Min dotter är lika tokig i choklad som jag.

Nu kommer förhoppningsvis hennes mormor snart.
Mojjan tjatar om henne hela tiden.
Får inte glömma att packa ikväll och köra Ymisen
till syskonen PUCKO. Han skall bo med dem en vecka.
Lite orolig men det går säkert bra.
Jag litar till 100% på Alex.

Kommentarer
Postat av: ALex

Äsch det kommer gå kanon... jag kommer använda honom för att P ska komma till skolan, och jag kommer använda honom som skrämmel för alla hans idiotiska vänner;D vad sägs om de? perfekt tycker jag, bara om P går ut med han innan han gå på skolan så blir det perfekt och jag ahr en anledning att kliva upp på morgonen.. Men du, ingen banan i den dära tårtan? spara en bit åt Alex? Aja P blir hemma medans jag drar på helvetsmiddagen.. Men drar dirket efter att maten är uppäten och jag är mätt.. och det bästa är att jag får soppa pengar.. Mohhahaaaaa Livet leker just nu... Blev det ett litet långt sån här kommentar?? Märkte det, och en del stavfel med, men jag sitter på Pontus/pappas bärbara och den är hemsk.. Njäe nu ska jag söka upp lite frukost:d Hälsa mormor Inger.

2008-05-25 @ 16:08:33
URL: http://larssonalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0