Nu vet mamma..

Ringde mamma nu.
Nu har jag berättat för henne..
Jag måste verkligen ha världens bästa mamma. Gud va jag är glad att hon finns och förstår.
Det har varit min största skräck att berätta för henne men nu känns det bättre.

Mojjo får mig iallafall att skratta. Hon torkar mina tårar med en tuss papper och håller tussen mot näsan och säger.
-BLÅS!
Vi får va med om mycket jag och det här lilla pyret. Men det är sånt som gör oss starka.
Tittar på bilden när hon är 1 månad och jag vet att jag en vacker dag vill ha en till sån där skitunge.

Kommentarer
Postat av: bgn

Ja tack. Om några år så beställer jag en lillebror/syster men först vill jag njuta av Moa. Så har vi ju kusinvitamin som kommer snart så babygodis finns ju i släkten. Jag beundrar dig. Moa och du är stark tillsammans och det är inte vem som helst som får rätten till er. Stå på dig gumman. Klagomuren ställer upp när det behövs. (fniss)

2008-10-04 @ 14:01:09
Postat av: Annelie

för jag är en liten undelat som får för dåligt med besööööööök...





Om du inte kommer o hälsar på snart så ska jag sjunga på ditt mobilsvar varje dag...

2008-10-04 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0