Typiskt Mamma S!

Sitter här med min Helgekopp fylld med choklad. Jag måste försöka dra ner på kaffet annars kommer jag snart må som Ymot. Har varit vaken sedan kl 5 pga att han sprutmålat hela sovrummet med både brunt och rött.
Stackars vovven blev jättedålig i magen av benet han fick av EFA.
Så morgonen startade jag tillsammans med skurmoppen och en hink vatten.
Och eftersom jag är en rätt mesig tös så kräktes jag av lukten och kröp snabbt ner i badkaret för att bada av mig doften.
BLÄH!!

Kom till jobbet, fyllde på min Helgekopp med kaffe 2 ggr och kände hur det brände i magen.
Misstänker magsår igen. Detta förbaskade kaffe, så gott och så uppiggande men ack så farligt för magen.
Därav choklad resten av dagen. Tror inte jag kan hålla det efter lunch.

Satte mig iallafall vid datorn och skulle kolla min mail. MEN HALLÅ?! VAR ÄR ALLA MAIL?!
Jag möts av varannan rad vit och varannan rad grå men ingen text, bara fälten där texten skall stå.
Klickade jag på ett av fältet fick jag upp mailet som mystiskt nog ändå låg där.
Här har jag hunnit få små utbrott. Tills jag råkade komma åt "home"-knappen på datorn och texten kom tillbaka. SKUMT!

Så nu kan jag äntligen jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0