JAG?!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?:  Borde väl ni som läser redan veta!
2. Är du lycklig?:  Lyckligare än på väldigt länge. Jag njuter av livet.
3. Är du uttråkad?:  Inte för tillfället men blir lätt de om det inte händer något.
4. Är du ledsen?:  ICKE! Var dock det en stund igår men Tias tröstade mig. TACK!
5. Är du italienare?: Inte vad jag vet, älskar dock italiensk glass.
6. Är du en cooling?: Kall är jag endast mot människor som behandlar mig illa. Cool? NÄ!
7. Är du från irland?: Nej, men jag tänker åka dit inon en 5 -årsperiod.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom var aldrig gifta men min mor är det idag.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:  JAPPS! Men det har bara hänt en gång.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja, sårad och besviken och det sitter fortfarande i.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Det gör jag varje natt.. *ler*
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jag tror de, han hette Mattias och jag var 15-16. Men han misstänkte nog att känslorna fanns.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja, det är väl klart jag har.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja, flera gånger. De sötaste var nog när jag var 13-14 år och fick kärleksbrev från en kille som jag då inte visste vem det var. Idag vet jag vem han är och vi har kontakt som vänner.
7. Är du kär?: Smygkär?
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jag har precis skillt mig så giftemål lockar inte så mycket, men man vet aldrig.
Fick ju frågan förra veckan, dock inte så allvarligt ställd.

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?:
Ögon, gillar ju killar utan hår.
3. Katter eller hundar?: Hund. Katter är djur, hundar är vänner.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner. Jag uppskattar mina nära vänner otroligt mycket, men jag skulle aldrig bortse från alla mysiga bekanta man fått genom åren.
5. Tv eller internet?: Internet, jag tittade aldrig på Tv förrän Idol började.
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola, någon som missat mina 2 stora beroenden, Cola och kaffe.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll med rätt sällskap. Blir många sånna eftersom Mojjo bor heltid hos mig. Men varannan/ var tredje månad går jag ut i snitt.
8. Pengar eller lycka?: Pengar betyder inget så länge jag klarar mig. Jag är heldre fattig som en kyrkråtta och lycklig än rik som en knös och olycklig.
9. Dag eller natt?: Båda.. jag älskar nätterna och lugnet som infinner sig då, men jag tycker om dagarna för att man får fler intryck och får umgås med vakna människor *ler*
10. Msn eller Mobil: Jag kan inte leva utan min mobil, mina sms och mina samtal till nära och kära.
 
TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
Det hetter påkommen... NEJ! Jag har aldrig smitit hemifrån.
2. Brutit ett ben?: Ja lilltån men den läkte av sig själv.
3. Gjort nåt du ångrar?: OH JA! Massor, men man lär av sina misstag.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej men fallskärm vilket troligtvis är en liknande känsla.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja det har nog alla gjort.
6. Ätit en hel tårta?: Ja det har jag faktiskt.. flera gånger. Då menar jag sånna där mindre frysta tårtor under en kväll.
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja flera gånger. Minns en händelse i gymmnsiet när jag tittade så mycket på en av grabbarna jag då var förtjust i så jag gick rakt in i en pelare i kafeterian. Men han spg mig *ler*
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja viljan fanns en gång att pussla ihop det, men tillslut orkar man inte längre och känslorna försvinner. Man lämnar inte någon bara för att..
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, senast när jag och ett ex tog bort hans tjänstehund Zack. Men det är länge sedan nu.
10. Velat försvinna?: Oh ja, om jag får bestämma var jag skall dyka upp igen själv.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?:
Mamma, ringde och störe henne på jobbet.
2. Telefonsamtalet du fick?: Fredde, vet egentligen inte vad han ville. Minns inte.
3. Personen du var med?: Senaste jag pratade med var "Isak" på jobbet. Umgås ju med som hela dagarna.
4. Roligaste grejen som hänt?: Idag?!.. att jag kom på att jag hade choklad i väskan.. räknas de?
5. Personen du smsade: Tias, ett av ca 50 sms som vi skickar mellan varandra varje dag.
7. Du skrev till på myspace?: Har ingen Myspace så de blev lätt.
8. Du kommenterade?: Troligtvis Alex blogg..
9. Du tillbringade natten med?: Tillbringade och tillbringade, jag sov!
10. Du kramade?: MOJJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0