Hatarkärlek till mediciner.

Jag fick nya tabletter för hjärtat igår och som vanligt rusar hjärtat och jag blir yr och mår illa så inatt har det inte blivit mycket sova. När jag väl somnade ringde telefonen och jag blev så orolig att jag inte kunde somna om.
Tänk vad jag bryr mig om vissa människor.

Men nu är jag på fötter, fortfarande rätt groggy men det brukar gå över på ett par dagar.
Skönt att äta medicinen iallafall, nu kommer jag må bra igen.

Tittade just på ett klipp på Youtube där Mange Myt är med på SVT. Fortfarande grymt imponerad över denna kille/man/pojke. Skrattade rätt gott åt Mojjo med som helt plötsligt kläcker ur sig.
-Mamma, jag har kastat gurka på den gubben!
HAHA!, Ja det har hon faktiskt, det var så jag blev "bekant" med Mange och inte bara hans musik.



Kommentarer
Postat av: N

Superfin design du har... fast jag gillade den turkosa med. Men fina bilder på dig och mojjo :)

Roligt att det går bra för Mange. Han var ju riktigt illa ute där ett tag... Tur att han tog sig upp ur träsket, sånt e starkt.

Hoppas att du mår bättre av medicinen snart och att du mår bättre.

2009-03-26 @ 15:48:17
Postat av: Alex

Har du fått fnurra på lila?

2009-03-26 @ 16:34:36
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0