Reser snart

Kom hem för en stund sedan, skuttade uppför trappan efter att haft ett helt underbart samtal med Stockholm.
Sedan kan jag väl erkänna att jag mår bra av att vara snäll också, men något sånt får man ju inte säga i det svenska samhället. Men jag säger de ändå. JAG ÄR SNÄLL!!! JAG ÄR SNÄLL!! JAG ÄR SNÄLL!!... iallafall ibland.

Låser upp dörren och möts av stanken av gamla blöjor.
Mojjo har fortfarande blöja på natten och när hon vaknar på morgonen är dom FULLA med kiss.
Dessa blöjor kastar jag i en hink på toaletten med gummikant runt locket för att stänga in doften.
Nu hade Ymisen vält denna och ätit på blöjorna. ÄCKLIGT!
Sedan hade han även ätit upp min chokladkaka som jag lagt på hyllan i sovrummet. Vet inte hur han har nått den men han har tydligen lyckats.
Så nu har jag städat i 30 minuter efter honom. Finns en fördel, de är dammsugit och torkat.
Men men.. Nu till dagens vesentliga sak.

Var kan man köpa flygbiljetter till Kina? Ingen flygstol, utan med transport i Cargo.
Enkel resa, för hund, ca 60 kg.
Han har alltid velat sett Kina, mycket pga deras matkultur och fina byggnader.
Jag har dock inte berättat att i Kina äter man hundar, men de lär han bli varskodd om.
Men innan han åker tänkte jag anpassa honom lite mer till den kinesiska standarden.
Han ska få bli världens första kinesiska nakenrottweiler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0