Va menar han med det här?



Klippt från Alex blogg. Va menar hennes far med det där?

Idag har Mojjo varit på 3-årskontroll och det gick galant. Jag trodde iofs inte annat.
Jag visste att Mojjo skulle kunna de där men skrattade ändå gott när hon sa åt sköterskan att hon hade en potta som mamma gömt i garderoben för att Ymot inte skulle äta upp den..
Eller har jag ställt den där för att Mojjo ändå inte använder den?

Jag har även hunnit in på jobbet en sväng sedan ner till Nolby för att hämta Tjohanna som fått bilen sönderslagen under natten. Skjutsade Tjohanna till hennes jobb innan jag åkte ner en snabbis på stan. Från stan till Nolby igen för att hämta Tiffy, sedan Mojjos kontroll i Ljusadalen men nu är jag äntligen hemma sönder om stan igen och nu har vi bakat bananmuffins som vi ska äta i soffan till en bra film. MMM - MYS MED MOJJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0