Ingen iphone för mig

Testar min brors iphone och inser att jag inte är tillräckligt tekniskt lagd. Kan bero på att jag är ovan. Sätter mig och tittar i bröllopsalbumet i stället. Barnen lagar mat åt mig så långe. Underbart!

Men jag har förtjänat att ta det lugnt då jag varit ute och hjälpt bror med veden. Vi var duktiga och tömde hela släpvagnen medan barnen var inne med linda.

Skittelefon! Svårt som fan att blogga.


 

Uppdaterar hemifrån med övriga bilder som togs i kväll.
Jag har lekt tåg med fasters lilla Alice. Alice ropar tut tut! Och sedan kraschar hon tåget.
Hon gör ett läte som bara hundar kan höra.

Och sedan avslutade vi kvällen med middag, tacopaj och lekte lite kurragömma.


Kommentarer
Postat av: EFA

Det krävs en viss del teknisk kompetens för att handha den!

2010-11-08 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0