Utgång i Sundsvall?

Efter kommetaren om Daltons kan jag ju berätta hur mina utgångskvällar har sett ut under den tiden jag gick ut.
Har ärligt talat inte varit ut sedan annandagjul.
Oftast börjar jag faktiskt på Daltons eller Bishop. Daltons går jag bara till om någon av de trevliga vakterna jobbar.
Så mer än ofta blir det nog Bishop pga världens goaste och raraste bartender Palle, och även för att dom har Guiness.
Dessa ställen brukar följas upp med Oscar eller Aveny, lite beroende på vem jag går ut med.
Är det jag och Fredde är det inte ovanligt att vi fuldansar hela kvällen.
Egentligen är jag en O´learysmänniska men gillar inte O´learys i Sundsvall.
Efter de brukar jag sakta men säkert dra mig hemmåt för att krypa ner i sängen och mysa.

Så svaret på frågan är: Ja det händer att jag går på Dallan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du ska hålla dig till Bishop och Oscar... för att bevara ditt rykte om inte annat...Daltonsbrudar får ju ett icke bra rykte. ÄVEN om man känner vakterna.

2008-04-16 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0