Dagens räddare i nöden..

Så glad att jag har så underbara människor runt mig.

TIAS som orkat lyssna på mitt gnäll idag. Sett mina ögon tåras men ändå får mig att le.
För de sms han skickade på eftermiddagen som lyfte tyngden lite från mitt arbete.

Pappa PUCKO för att jag får balla ur på jobbet och HATA allt runt mig utan att han viker sig av skratt varje gång.
Och för att det alltid finns redbull eller kaffe till hans.

Trileia för att hon finns där med fakta och råd. Önska du fanns i stan så vi kunde dricka kaffe och prata strunt varje kväll.

Min AC "Isak" för att han peppar mig när jag tycker det är tungt på jobbet. Jag ger inte upp, ska inte bli ledsen.. jag ska bli arg!

Rajje för att han ringer och pratar jobb med mig på sin fritid och ringer upp en extra gång efter att vi lagt på bara för att säga att han gillar mig. Han har verkligen utvecklat mig inom jobbet. Min bästa kollega genom tiderna.

Måste även få nämna min hemliga kommentator G som jag inte kan lista ut vem de är som kommer med små snälla och uppiggande kommentarer lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0