Dagens trötta uppdatering..

Har ätit mig mätt på rostade mackor med choklad på. Tur att Mojjo ser på Tv så hon inte ser vad mammsen äter.
Dagen har varit en rätt givande dag. Har sprungit lite på stan med Linea och S som fick följa med dagen till ära.
Så underbart skönt att träffa honom igen. Dom är söta tillsammans de där två.
Så otroligt olika men ändå så lika. Förstår verkligen varför hon tycker om S. Jag avundas de där två sötnosarna.
Hoppas de hittar tillbaka till varandra.

Idag hittade jag den perfekta jackan till Mojjo när vi va på stan.
En lång Hello Kitty-jacka (huvjacka), Mojjo är helt lyrisk och springer omkring i den hela tiden.
Vi satt utanför Carlings idag när Linea och S var där inne och kollade på kläder till S, killen som alltid vill gå i arbetsbyxor och till råga på allt är otroligt snygg i det också.. i vilket fall som helst provade han först en svart skjorta i storlek XL och fick endast ihop en knapp. Vi skrattade lite och fortsatte busa på utsidan.
Efter en stund så börjar Mojjo tokskratta och pekar på S genom skyltfönstret.
-S tröja ful!
Jag skrattade så tårarna sprutade.. Tröjan var egentligen en skjorta men den var verkligen otroligt ful, och för liten.
Ska jag ha en 2,5 åring som skall påpeka mina klädval från och med nu??

Nu ligger jag äntligen här på sängen och slappar lite, har städat sovrummet idag. Borde städa resten av lägenheten eftersom jag skall få främmande i morgon. De är lite blandat förtjusning och skräck.. men det går nog bra.
Skriver mer i morgon.. och kanske uppdaterar jag även med en bild eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0