En massa kalas..

Är strax på väg ut genom dörren för att fira Lille-T som fyller år idag, det blir barnkalas med en tårta som skall se ut som ett slott eller möjligtvis en riddarborg.

I morrn måste jag in till stan igen och hitta nått till lilla Alex som äntligen fyller år. Jag har ingen aning om vad fröken vill ha mer än en Elefant men nått ska jag nog kunna hitta.
Sedan fyller Pappa PUCKO år på onsdag och där vet jag vad jag vill köpa men vet inte om vår relation skulle uppskatta de. Vet inte ens om jag är välkommen hos dom längre.
Låg och tänkte på det inatt och på 2 veckor har jag nästan tappat kontakten med dem helt.
Bara P som spontant faktiskt ringt och pratat. Saknar dem alla så det gör ont i kroppen.
Jag älskar verkligen denna lilla familj. Vet inte riktigt vad som hänt mellan mig och Pappa PUCKO eftersom vi slutat prata med varandra. Känns som jag skulle behövt honom, en redbull och en choklad ganska ofta sista veckan.

Om 13 minuter skall jag vara på plats och Mojjo sover fortfarande, kanske ska raska på lite. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-02 @ 08:55:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Alex

klart att du är välkommen. Det har väll bara varit en massa nu dom senaste 2 veckorna, du har varit upptagen, pappa o P har varit borta och jag har haft en massa kul ensam hemma:D

2008-08-02 @ 13:13:56
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Alex

Njaäe det pendlar. Idag har vi nog inte alls bråkat, framsteg:D

2008-08-02 @ 17:40:30
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0