Ingen lust

Jag har verkligen ingen lust med någonting.
Tänkte redigera lite bilder sedan helgen men vill inte.. jag vill bara inte, har ingen lust.
Jag borde göra klart de sista på PR-jobbet med men vill inte. Har ju jobbat ihjäl mig på mitt ordinarie jobb idag så jag är helt slut. Men i morgon blir det värre. *ler*
Ligger på sängen med Mojjo som håller på att somna, väntar på att Tias ska jobba klart och höra av sig.
Är godissugen, trött, ont i huvudet, men annars gladare än jag förtjänat.

Jag måste få skryta om mig själv idag. Jag har för första gången i mitt liv gjort stuvade makaroner och de blev tydligen goda också. GOTT GOTT! Detta är en stor bedrift av mig.

Nu är det blöjbytedags, någon har lämnat present åt mammsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får jobba oftare så man alltid får 4-5 inlägg per dag...

2008-08-26 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0