Äntligen hemma

Nu är vi äntligen hemma efter en otroligt rolig dag på stan med Johanna och Frida. Mojjo fastnade ordentligt för Frida idag men Johanna toppar fortfarande favoritlistan bland mammas vänner.
Det enda jag shoppade idag var en tubtop i i guldig färg med rosett och krås. 125 kr. Som hittad.
Johanna köpte den klänningen jag förälskat mig i,dock så skulle den jag ville ha finnas på Gina Tricot men var slut. Johanna fann sin på Sisters och hon passade kanonbra i den. Jag köpte dock inte den efter en liten diskussion med mitt samvete. 400kr för en paljettklänning som jag bara kommer använda ett par gånger.
Nu kom Fredde med morgondagens varor. TACK!

Forts.
Kvällen har bestått av the notebook och ett oroligt barn. Men nu blir det att krypa ner i sängen och invänta morgondagen.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0