Förbannade kropp..

Har en brännande känsla på höger sida huvudet. Känns som örat domnat bort ungefär.
Även höger fot har domnat bort igen. Så förbaskat trött på det här nu!!
Ska bli gött att få det kollat snart, jag behöver ju ingen fot om jag inte känner den.
Det är la onödigt då! Eller?! Ok, det kanske kan vara bra att ha 2 fötter att stå på.

Jag läste precis igenom alla mina papper från mitt försäkringsbolag, jädrar vad jag har laddat upp med försäkringar.
Bilen, hunden, hemmet, olycksförsäkning, 2 olika livförsäkring och även pensionsförsäkning.
Ska nog lägga över mitt sparande dit med. Räntan är bättre hos försäkringsbolaget.
Börjar man bli vuxen när man gör sånt här?
Lilla Mojjo är också försäkrat från topp till tå men i ett helt annat bolag.

Nu ska jag försöka äta för första gången idag. Önska mig lycka till.
Annars blir det till att kräkas igen. Börjar tröttna på de nu!
Kräks jag igen ska jag ta GS råd, då blir de wiskey! Möjligen en väldigt bra anledning till att börja dricka wiskey, kanske även den enda..


Nu domnade även höger hand bort.. HO HOOOOO! HALLÅ!
Va är det här? Kan detta möjligtvis vara någon form av helkroppsorgasm kanske?
En pirrande känsla i hela högra sidan.. MUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0